cloud cloud cloud cloud cloud

Următorii termeni constituie un acord între Dvs. și Palat Digital S.R.L. în continuare PalatDigital sau palatdigital.ro. Această Politica de utilizare sau AUP guvernează utilizarea de către Dvs. a serviciilor furnizate de către PalatDigital. inclusiv că sunteți de acord să efectuați tranzacții electronice cu noi, că sunteți de acord cu practicile de informare dezvăluite în AUP și că sunteți de acord să rezolvați situația sau orice dispută pe care o aveți cu noi, cu furnizorii noștri sau cu serviciile noastre, urmând cardrul legal din Romania. Vă rugăm să rețineți că oferim serviciile AȘA CUM SUNT și fără garanții. Acești Termeni și condiții guvernează relația Dvs. cu noi și cu furnizorii noștri. Este posibil să modificăm oricând acești Termeni și condiții, după cum considerăm necesar. Dacă vom efectua modificări care credem că vor avea un impact semnificativ asupra utilizării de către Dvs. a serviciilor noastre, vă vom anunța prin trimiterea unui e-mail, dacă avem o adresă de e-mail curentă pentru Dvs.. Dacă nu sunteți de acord cu modificările aduse acestor Termeni și condiții, întrerupeți utilizarea serviciilor. Utilizarea continuă a oricăror Servicii după intrarea în vigoare a modificărilor semnifică faptul că sunteți de acord cu termeni noi. Vă încurajăm să consultați în mod regulat acești Termeni și condiții.

Responsabilitățile PalatDigital

PalatDigital este de acord să furnizeze clientului servicii care sunt plătite în avans de către client, cu condiția respectării complete a AUP și a acestor Termeni și condiții. PalatDigital își rezervă dreptul de a refuza Serviciile oricărui potențial client și/sau de a refuza reînnoirea Serviciilor către orice client existent, la discreția PalatDigital.

Modificări la Termenii și condițiile și la AUP

PalatDigital poate modifica Termenii și condițiile, inclusiv AUP, în orice moment și fără notificare, la propria discreție. O schimbare a politicii nu constituie motive pentru încetarea contractului sau neplata anticipată. Clientul recunoaște că natura serviciului furnizat și tarifele inițiale au fost comunicate clientului. Clientul este conștient de faptul că, din când în când, tarifele se pot schimba pe baza disponibilității hardware-ului sau software-ului, a condițiilor generale de piață sau a altor factori. Clienților li se va notifica orice creștere a tarifelor înainte de data reînnoirii facturării, la care vor avea loc astfel de creșteri.

Neplata și întreruperea serviciului

Serviciile întrerupte pentru neplată pot fi supuse unei taxe de întârziere de 10%. Datele stocate pe serviciile unui client nu vor fi disponibile clientului până când nu se va reconecta sau nu se vor face aranjamente alternative la satisfacția PalatDigital. Datele clienților dezactivați pentru neplată sau returnare sunt supuse distrugerei după zece (10) zile de la data suspendării. PalatDigital nu este responsabil pentru integritatea datelor, indiferent de circumstanță. PalatDigital recomandă cu tărie păstrarea actualizărilor și a copiilor de rezervă în afara rețelei pentru a vă proteja împotriva pierderii datelor.

Returnare și Reziliere

Niciun serviciu oferit de PalatDigital nu este eligibil pentru returnare. Plata anticipată și creditul pentru cont nu sunt eligibile pentru a fi returnate sau transferate în conturi alternative. Orice și toate contestațiile de plată trebuie raportate direct către palatDigital în termen de treizeci (30) de zile de la data la care a avut loc inițializarea taxei. În cazul în care o taxă considerată valabilă de PalatDigital și validată de Termenii și condițiile noastre sau de AUP, este contestată unei instituții financiare prin efectuarea unei rambursări, clientul este de acord să plătească o taxă administrativă de 200 euro în plus la suma fondurilor care au fost rambursate.

Suspendări

În cazul în care un serviciu este suspendat pentru neplată, acesta va fi supus ștergerii după zece (10) zile de la data suspendării. PalatDigital nu își asumă răspunderea pentru integritatea datelor stocate pe un server sau serviciu suspendat.

Anulări

PalatDigital necesită o notificare de anulare de zece (10) zile înainte de data reînnoirii facturării pentru următorul ciclu de facturare, trimis prin portalul de facturare. O notificare cu zece (10) zile înainte de data viitoare de facturare este, de asemenea, necesară pentru orice downgrade. Toate datele clientului vor fi distruse imediat după data anulării. Dacă anunțul de anulare nu este furnizat în decurs de zece (10) zile, serverul va fi în continuare anulat, însă se va aplica o taxă de terminare de 25 euro pentru cont și trebuie plătită în termen de 15 zile pentru a evita suspendarea completă a contului.

Fraudă

În cazul în care se descoperă o fraudă, contul fraudulos și toate conturile aferente sunt supuse suspendării sau încetării imediate, la propria discreție a PalatDigital. Toate informațiile disponibile pentru PalatDigital despre contul/serviciul fraudulos vor fi transmise atât autorităților locale, cât și instituțiilor financiare implicate. Toate ordinele frauduloase sunt investigate, iar toți clienții frauduloși vor fi urmăriți penal în cea mai mare măsură a legii, fie în Romania, fie în străinătate.

Declarație despre scopul serviciilor

În cazul în care se descoperă o fraudă, contul fraudulos și toate conturile aferente sunt supuse suspendării sau încetării imediate, la propria discreție a PalatDigital. Toate informațiile disponibile pentru PalatDigital despre contul/serviciul fraudulos vor fi transmise atât autorităților locale, cât și instituțiilor financiare implicate. Toate ordinele frauduloase sunt investigate, iar toți clienții frauduloși vor fi urmăriți penal în cea mai mare măsură a legii, fie în Romania, fie în străinătate.

Scopul principal al PalatDigital este de a oferi clienților resursele și ajutorul necesar pentru a-și pune serviciile internet online în mod fiabil și într-un mediu rapid, cu disponibilitate ridicată, care corespunde nevoilor individuale ale fiecărui client.

În cele din urmă, clientul este responsabil pentru securitatea individuală a serverului. PalatDigital nu își asumă răspunderea pentru conținutul serverului.

Renunțarea la răspundere și despăgubiri

Prestăm serviciile așa cum sunt, cu posibile defecte și numai dacă sunt disponibile. Noi sau furnizorii noștri nu dăm nicio garanție expresă sau implicită privind serviciile furnizate. În măsura permisă de lege, noi și furnizorii noștri declină garanțiile că serviciile sunt bune vândabilității, de calitate satisfăcătoare, exacte, potrivit pentru un scop sau nevoie. Noi și furnizorii noștri nu garantăm că rezultatele care pot fi obținute sau sunt obținute din utilizarea serviciilor sunt fiabile, exacte sau satisface cerințele Dumneavoastră. Nu garantăm că veți putea utiliza sau veți avea access la servicii, direct sau prin rețele terțe, la timpul și locațiile alese de Dvs. Nicio declarație orală sau scrisă, făcută de către reprezentanții Palat Digital S.R.L., poate fi luată ca garanție. Este posibil să aveți drepturi suplimentare pentru consumatori, în conformitate cu legislația Dvs. locală, însă acest contract nu se poate schimba. Utilizați serviciile pe propriul risc. Orice litigiu cu noi sau cu furnizorii noștri va duce la anularea contului Dvs. Noi, afiliații noștri și furnizorii nu duc responsabilitate pentru orice accidente, daune directe sau indirecte, subsecvente sau exemplare care decurg din utilizarea sau imposibilitatea de a utiliza serviciile de către Dvs.. Aceste excluderi se aplică oricăror pretenții de pierdere, pierderea datelor, pierderea clientelei, stopare de lucru, nefuncționarea sau funcționarea defectuoasă a computerului, orice alte daune sau pierderi comerciale, chiar dacă noi știam sau ar fi trebuit să știm de posibilitatea unor astfel de daune. Sunteți de acord să ne protejați, să ne despăgubiți și să vă țineți inofensiv, la adresa PalatDigital S.R.L. și la adresa angajaților noștri, contractanți, ofițeri, directori, agenți, companii afiliate și furnizori, de toate datoriile, pretențiile și cheltuielile, inclusiv onorariile avocaților, în cazul în care apar din utilizarea sau utilizarea necorespunzătoare a serviciilor. Ne rezervăm dreptul de a prelua controlul asupra apărării oricărei reclamații care este supusă despăgubirii de către Dvs., caz în care veți colabora cu noi în afirmarea oricărei protecții disponibile.

Asistență

PalatDigital oferă suport de software și de server ca serviciu adițional, contra cost. PalatDigital oferă asistență/depanare software pentru elementele software selectate din formularul de comandă sau la cerința clientului. PalatDigital nu este responsabil pentru eventualele nefuncționări asociate cu configurarea incorectă a nucleelor ​​sistemului de operare sau a oricărui software, instalat de PalatDigital sau de client. PalatDigital poate oferi suport software suplimentar (inclusiv configurarea kernel-ului) pentru o taxă suplimentară. Contactați departamentul nostru de vânzări sau asistența pentru mai multă informație. PalatDigital nu oferă niciun fel de suport pentru clienții clienților noștri (clienți terți). PalatDigital va oferi doar asistență directă clienților PalatDigital.

Abuz/Spam/Politica de e-mail trimis în masă

PalatDigital oferă suport de software și de server ca serviciu adițional, contra cost. PalatDigital oferă asistență/depanare software pentru elementele software selectate din formularul de comandă sau la cerința clientului. PalatDigital nu este responsabil pentru eventualele nefuncționări asociate cu configurarea incorectă a nucleelor ​​sistemului de operare sau a oricărui software, instalat de PalatDigital sau de client. PalatDigital poate oferi suport software suplimentar (inclusiv configurarea kernel-ului) pentru o taxă suplimentară. Contactați departamentul nostru de vânzări sau asistența pentru mai multă informație. PalatDigital nu oferă niciun fel de suport pentru clienții clienților noștri (clienți terți). PalatDigital va oferi doar asistență directă clienților PalatDigital.

PalatDigital își rezervă dreptul de a refuza sau interzice livrarea de corespondență/email de la orice server găzduit în rețeaua noastră, dacă se crede că este implicat în activități SPAM sau SPIM. Acestea includ servicii de suport pentru spam sau site-uri reclamate prin spam. Departamentul nostru de abuz va localiza serverele abuzive bazate pe monitoarele publice /liste negre, raportarea abuzurilor din rețele externe și alte mijloace. Dacă departamentul nostru de abuz primește un raport sau dacă devine conștient de activitățile legate de abuz activ în rețeaua noastră, vom identifica serverul prin care a fost inițial trimis abuzul (prin IP și, în unele cazuri prin domenii) și vom crea un bilet cu informații despre abuz, cum ar fi jurnalele care descriu abuzul și o explicație a ceea ce a avut loc, pentru utilizatorul care ocupă serverul. Următoarele acțiuni vor fi luate de la caz la caz:

Biletul de abuz servește drept notificare că departamentul nostru de abuz a primit rapoarte privind abuzul care provine de la server. Solicităm un răspuns a clientului la toate tichetele de abuz în termen de 24 de ore de la deschiderea biletului. De obicei, nici un serviciu nu va fi suspendat sau filtrat în primele 24 de ore de la deschiderea a unui bilet de abuz. Dacă un răspuns nu este primit în decurs de 24 de ore sau serverul este considerat abuziv (sau poate fi abuziv în cazul listelor negre spam) după deschiderea biletului, tehnicienii noștri pot filtra sau dezactiva, temporar, porturile sau IP-urile atribuite serverului pentru a preveni abuzul ulterior până la primirea unui răspuns. Dacă nu a fost primit un răspuns la un bilet de abuz în termen de 7 zile de la deschidere, serverul este eligibil pentru suspendare și poate fi dezactivat până când primim un răspuns. Neglijarea obișnuită a abuzurilor care apar pe serverul unui client poate duce la terminarea serviciilor sau la filtrarea porturilor pe termen lung. PalatDigital își rezervă dreptul de a refuza servicii pentru orice client al cărui cont (conturi) a fost amendat sau închis pentru activități legate de abuz. Dacă o rază IP sau o adresă IP a fost inclusă pe lista neagră ca rezultat al rapoartelor privind abuzurile excesive, PalatDigital își rezervă dreptul de a emite o amendă de 200 euro și de a înceta imediat serviciul.

Serverele compromise pentru care au fost emise notificări privind abuzurile: dacă departamentul nostru de abuz suspectează că rapoartele privind abuzurile asociate serverului unui client sunt rezultatul compromiterii securității serverului, departamentul nostru de abuz va oferi următoarele opțiuni:

La discreția departamentului nostru pentru abuz, vom oferi de obicei posibilitatea de a vă conecta la server și de a remedia securitatea compromisă, lăsând în același timp, traficul abuziv filtrat. De asemena, vome oferi o reinstalare a sistemului de operare, setând configurația înapoi la starea inițială în care a fost furnizată. Dacă reinstalarea sistemului de operare nu este acceptată ca o opțiune, PalatDigital poate oferi opțiunea de a prelua și a repara manual fișierele de pe server, la o taxă care trebuie evaluată și plătită înainte de orice lucrare.

Comportamentele de securitate obișnuite care duc la traficul abuziv care este transmis sau primit de la server poate duce la terminarea serviciului. În cazul în care un client dorește să conteste orice rapoarte privind abuzul sau orice amendă evaluată în legătură cu rapoarte de abuz sau liste negre, clientul trebuie să furnizeze către PalatDigital o explicație prin intermediul sistemului de facturare al PalatDigital în termen de 10 zile de la deschiderea biletului de abuz.

Utilizarea lățimii de bandă / Trafic

Clienții sunt de acord să plătească toate taxele de depășire a lățimii de bandă acumulate în contul lor din ciclul de facturare anterior. Costurile de depășire a lățimii de bandă sunt facturate pe gigabyte la o rată de 0,25 eurocenți pe lățimea de bandă alocată serviciului. PalatDigital își rezervă dreptul de a suspenda orice cont care nu plătește taxele de depășire a lățimii de bandă în termen de 15 zile. PalatDigital nu este responsabil pentru supraînărcări în lățime de bandă care sunt cauzate de către serviciile clientului, din orice motiv. Clientul își asumă răspunderea pentru toată lățimea de bandă a serviciilor sale. În cazul în care se prevede o depășire și se emite o notificare privind lățimea de bandă, clienții sunt obligați să efectueze plăți în termen de 24 de ore de la această notificare pentru a preveni întreruperea serviciului până când se iau măsurile adecvate. Aceste aranjamente pot include obligația de a actualiza și de a mări lățimea de bandă.

Abuzul de rețea

Clienții sunt de acord să plătească toate taxele de depășire a lățimii de bandă acumulate în contul lor din ciclul de facturare anterior. Costurile de depășire a lățimii de bandă sunt facturate pe gigabyte la o rată de 0,25 eurocenți pe lățimea de bandă alocată serviciului. PalatDigital își rezervă dreptul de a suspenda orice cont care nu plătește taxele de depășire a lățimii de bandă în termen de 15 zile. PalatDigital nu este responsabil pentru supraînărcări în lățime de bandă care sunt cauzate de către serviciile clientului, din orice motiv. Clientul își asumă răspunderea pentru toată lățimea de bandă a serviciilor sale. În cazul în care se prevede o depășire și se emite o notificare privind lățimea de bandă, clienții sunt obligați să efectueze plăți în termen de 24 de ore de la această notificare pentru a preveni întreruperea serviciului până când se iau măsurile adecvate. Aceste aranjamente pot include obligația de a actualiza și de a mări lățimea de bandă.

Sabotaj

Orice tip de sabotaj, indiferent de intenție, va fi motivul pentru suspendarea sau terminarea contului. Aceasta include, dar nu se limitează la abuzul sistemului de repornire la distanță prin utilizarea acestuia de mai multe ori într-un timp foarte scurt din motive incorecte sau necorespunzătoare.

Securitatea rețelei

Clienții sunt încurajați și obligați să mențină toată securitatea pe serverele lor. Orice și toate taxele suplimentare care apar datorită lipsei de monitorizare sau de securitate sunt responsabilitatea clientului.

Politica de monitorizare

PalatDigital nu monitorizează activ conținutul de pe serverele sale. Conținutul de pe serverele dedicate sau cloud va fi examinat numai în cazul de depunere a unei plângeri. Conținutul care nu încalcă legea locală, de stat, internațională sau acest AUP sau Termenii și condițiile sunt considerate conforme și rămân intacte. În cazul în care se consideră că un conținut încalcă acest AUP sau Termenii și condițiile, acesta va fi revizuit de PalatDigital și va fi întreprins un proces de remediere a problemei, care poate duce la terminarea contului sau a serviciului.

Politica privind lista neagră

Dacă un client sau orice utilizator terț care este client al clientului nostru care utilizează serviciile PalatDigital, rețeaua sau infrastructura sa fizică într-o manieră care determină PalatDigital sau orice adrese IP emise de PalatDigital să fie blocate sau listate în liste negre, cum ar fi spamhaus.org, PalatDigital își rezervă dreptul de a suspenda sau de a înceta serviciile unui astfel de client și/sau de a suspenda sau de a înceta accesul la servicii, rețea și/sau infrastructura sa fizică.

Adresele IP

Toate adresele IP emise de PalatDigital sunt proprietatea exclusivă a PalatDigital. Clienții nu păstrează drepturi de proprietate asupra nici unei adrese IP emise de PalatDigital. Clienții nu pot transfera IP-urile de la PalatDigital. Orice client care achiziționează peste 16 adrese IP pentru serverul lor poate fi obligat să trimită un formular de solicitare și de justificare în funcție de numărul de adrese IP dorite.

IRC/Bittorrent/P2P

Toate adresele IP emise de PalatDigital sunt proprietatea exclusivă a PalatDigital. Clienții nu păstrează drepturi de proprietate asupra nici unei adrese IP emise de PalatDigital. Clienții nu pot transfera IP-urile de la PalatDigital. Orice client care achiziționează peste 16 adrese IP pentru serverul lor poate fi obligat să trimită un formular de solicitare și de justificare în funcție de numărul de adrese IP dorite.

Publicitate

PalatDigital păstrează toate informațiile clientului privat și nu va dezvălui în mod public faptul că aceasta furnizează servicii clientului decât dacă primește permisiunea de la caz la caz. PalatDigital își rezervă dreptul de a utiliza datele clienților în scopuri promoționale. Toate comunicările de la PalatDigital către client sunt strict confidențiale și și sunt destinate doar clientului. Orice divulgare, utilizare sau copiere a informațiilor de către altcineva decât destinatarul este interzisă și sunteți de acord să fiți răspunzător pentru daune dacă încălcați acest acord, transmiteți informațiile, postați sau permiteți să fie postate online în public, privat, forumuri sau alte locații.

Notificări electronice

Afirmativul Dvs. de utilizare a serviciilor constituie semnătura Dvs. electronică la acești Termeni de Serviciu și consimțământul Dvs. de a încheia acorduri cu noi pe cale electronică. De asemenea, sunteți de acord că vă putem trimite în formă electronică orice notificări de confidențialitate, dezvăluiri, rapoarte, documente, comunicări sau alte înregistrări referitoare la servicii. Vom trimite notificări electronice la adresa de e-mail pe care ne-ați furnizat-o în timpul înregistrării. Furnizarea oricărei notificări de la noi este eficientă atunci când este trimisă de noi, indiferent dacă citiți notificarea atunci când o primiți sau dacă primiți de fapt livrarea. Vă puteți retrage consimțământul de a primi notificări în mod electronic prin anularea sau întreruperea utilizării de către Dvs. a serviciilor aplicabile. Pentru a primi notificări electronice, trebuie să aveți un computer personal cu un modem conectat la o sursă de comunicații (telefon, fără fir sau bandă largă) și un sistem de operare bazat pe Windows sau Macintosh sau Linux cu un browser de Internet. Veți avea nevoie de o imprimantă atașată la computerul Dvs. personal pentru a imprima toate notificările. Puteți să preluați o copie electronică și o versiune printabilă a acestui contract făcând clic pe linkul Termenii serviciului pe orice pagină web PalatDigital.ro. Toate contractele încheiate pe cale electronică vor fi considerate, în toate scopurile legale, ca fiind scrise și aplicabile din punct de vedere legal sub forma unei scrisori semnate.

Întregul acord

Acest contract și orice termeni suplimentari, politici, reguli și reguli postate pe site-ul nostru constituie întregul acord între Dvs. și noi și înlocuiesc toate acordurile scrise sau orale anterioare. Dacă o parte a acestor Termeni și condiții este considerată nevalabilă sau inaplicabilă, partea respectivă va fi interpretată în conformitate cu legislația aplicabilă pentru a reflecta cât mai mult posibil intențiile inițiale ale părților, iar porțiunile rămase vor rămâne în vigoare și cu efect.

Alegerea legii și locația pentru soluționarea litigiilor

Sunteți de acord că legile Statului Român guvernează acest contract și orice revendicare sau dispută pe care ați putea-o avea împotriva noastră sau a furnizorilor noștri, fără a ține cont de conflictul de legi care decurge din aceasta și că Convenția Națiunilor Unite privind Contractele de Vânzare Internațională din Bunuri nu au nicio aplicabilitate. În plus, sunteți de acord că orice litigii sau revendicări pe care le-ați putea avea împotriva noastră sau furnizorilor noștri vor fi soluționate exclusiv de către o instanță situată în județul Iași.

Aplicarea legii

PalatDigital poate să fie obligată, prin lege, să furnizeze informații despre clienți ofițerilor de aplicare a legii, în cazul în care se prezintă o citație valabilă de la o instanță competentă. În acest caz, informațiile solicitate sunt dezvăluite conform instrucțiunilor în baza citației. Securitatea și confidențialitatea oricărui client vor fi compromise doar prin ordinul instanței. PalatDigital va notifica clientul despre cererea la informații, așa cum este permisă de citație sau de lege.

Reclamații privind încălcările

Orice reclamație privind acest AUP, care este transmisă de o terță parte, trebuie să includă numele și informațiile de contact ale părții reclamante, adresa IP din care a fost inițiată reclamația și o descriere a încălcării. Acest AUP se aplică tuturor utilizatorilor de servere furnizate de PalatDigital, incluzând, fără limitare, clienții și alți utilizatori ai clienților noștri. PalatDigital își rezervă dreptul, la propria discreție, de a refuza un serviciu nou pentru orice persoană, grup sau companie. PalatDigital își păstrează, de asemenea, dreptul de a întrerupe serviciul pentru orice client din orice motiv și în orice moment, incluzând, dar fără limitare, încălcarea acestui AUP.

Comments are closed.

Palat Digital SRL
CIF: RO39871697 CUI: 39717770

Tel:+40 724 949 599
Website:www.palatdigital.ro
Adresa:Com. Voinești, str. Brândușelor nr.10, Jud. Iași
Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal

Numărul registrului general: 8735
Numărul de referință: 318683727240

© 2019 Palat Digital SRL

Toate prețurile afișate pe acest site nu includ TVA și sunt exprimate în euro.